En konserverad afton

KonservenDagarna flyter på och julen är nu över. Det har varit en jul med mycket mat, skratt, umgänge och absolut inte att förglömma kärlek. Man har ju svävat på små moln under en tid nu och har under några dagar fått umgås med min flickvän.

Fick träffa hennes familj under julklappshandlingen. Tre underbara småsyskon och en harmonisk morsa mitt upp i allt. Hann med å träffa en kusin och en drös med polare oxå innan den dagen var över.

Sen vart det jul och där kommer all mat in i bilden. Julafon bestod av julmat, Kalle Anka, klappar, barnskratt och en tomte.

Sen kom juldagen och då var det dags för att träffa alla polare igen. Men tjejen följde med och hon tog den mesta av min uppmärksamhet. Så jag får ta å umgås lite med polarna nu lite såhär i efterhand. Hehe.
Vi satt först hemma hos Nizze och hade det trevligt innan det bar av till Konserven i Grebbestad. Det blev en kväll med många skratt och även lite dans.

Från den stunden tills nu så har jag bara svävat på mina små moln med tjejen som förgyller mina dagar. Signatur
Längtar tills vi ses igen om några dagar och jag räknar varje minut som går.

Nu bär det av till Flemming för att mysa lite framför en film. Över och Ut! 
Kommentarer
Postat av: Lena

haha. ja vilken dag det var, den där dagen då klapparna inhandlades... det var änna tumultartat för mig, vill inte tänka hur det kan ha varit för dig.. ;)
dagarna som var har varit helt underbara, inte bara du har svävat på de små rosa, även jag! Saknar dig! Puss

2006-12-27 @ 21:12:43
URL: http://lenaspingler.blogg.se
Postat av: Desdemona

*s* ni verkar så där underbart söta! kan inte låta bli att bara le när jag läser bloggen ;)

2006-12-28 @ 19:30:21
Postat av: SOFIA

3 underbara småsyskon och en harmonisk mamma?? hahahhahah låter lite fel men... det var kul och träffa dig i allafall..

2006-12-29 @ 09:19:17
URL: http://rullgardin.blogg.se
Postat av: Björn svarar

Lena: Det var inte så farligt för mig faktiskt. Tro det eller ej men jag kände mig bara glad när jag träffade familjen. :)

Desdemona: Hehe ja visst är vi :P

Sofia: Hehe vadå får man inte förfina sanningen lite ibland. ;) Det var jättekul att träffa er med! Vi ses i morrn :P

2006-12-29 @ 14:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0