Falun by night

Newcastle Brown AleSikken kväll det blev till slut. Begav mig mot falun runt 18-tiden igår med Christoffer. Efter en runda på bolaget mötte vi upp med Tobias och drog oss hem mot Johan. Satt där i hans lägenhet och förestade till Idol. Som ja slutade med att Marcus vann. nåt annat hade ju varit skandal då dom inte borde tävla i samma liga ens.
Men oj va dålig vinnarlåten va sen då. Lite tråkigt då det är den som kommer höras ett bra tag framöver. Men men kan man inte få allt.

Fick provat Newcastle Brown Ale igår efter rekomendationer av en viss Sara här från Blogg.se. Helt okej öl helt klart men inte vad jag brukar dricka. En speciell smak med ganska mycket eftersmak. Det var nog inte sissta gånen en sån slank ner i strupen.

Sen blev det kåren där i Falun. Det är ju inte världens största ställe men ganska mycket partyglada folk.
Efter ett par kannor så satt vi där och snackade om en massa värdsliga ting så kom vi in på tattueringar. Det slutade med att vi tog hand och lovade varandra att vara gaddade inom en månad. Hade allt lite ångest på bussen hem idag men jag har ju tid på mig att välja motiv så. Detta skall bli extremt roligt i alla fall.


Signatur
Kvällen bästa kommentar:  Det är ju inte ens en hon.

Ja ja Partydag #2 blev alltså helt klart lyckad den med. Nu återstår bara kvällens bravader då. Men kommer bli en ganska lugn kväll ändå.
Kommentarer
Postat av: Elin

Åh tattueringar gillar vi:D

2006-12-02 @ 17:57:43
URL: http://tribute.blogg.se
Postat av: Sara

bra att du inte dissa ölen helt :-)

2006-12-02 @ 21:22:20
URL: http://dajsy.blogg.se
Postat av: Lena

haha. gaddning. välj motiv varsamt! vad det gäller idol tycker jag faktiskt att Erik skulle vunnit men det har ju sina anledningar! ;)

2006-12-03 @ 06:11:11
URL: http://lenaspingler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0