Jack n' Jones

Jack n' Jones
Igår blev det en sväng till Kupolen med min gode granne och vän Stefan. Skulle hämta mina skidor som legat kvar i affären för att få bindningar på sig. Så nu har jag allt hemma och det känns extremt roligt att äntligen få ligga och kramas lite med dom. Hehe nej men så mycket annat kan man ju inte göra med dom än så länge. Vi har ju ingen SNÖ! Men men det vet ni ju redan om.

Men väl på kupolen så blev det en sväng in på Jack n' Jones med. Saken är ju den då att därifrån går man sällan tomhänt. Det är ju en riktigt grym affär med mycket fina kläder. Dom byter även sitt sortiment men ganska jämna mellanrum. Så det finns alltid nåt nytt å kika på.
Men det blev i alla fall en tröja till slut denna gågen. Kände att jag kunde unna mig en lite tidig julklapp.

För den nyfikne så var det en svart ribbstickad tröja med lite mörka tryck på. Lite army/marine stuk på det hela. Endast 299kr med så.

Idag så har jag varit lite i skolan och pillat med lite småsaker. Pratade även med min lärare om våra inlämningsuppgifter från vår förra kurs. Han var mycket nöjd med mina saker och såg fram emot att se vad jag kunde knåpa ihop i framtiden.Signatur

Nej nu får jag återgå till julstädningen här. Ha det fint!

Ps: Oj höll på att glömma! Måste ju tipsa om Jason Mraz - You and I Both...
Kommentarer
Postat av: Hannah

Nej fy för J&J...

2006-12-15 @ 15:22:22
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: Hannah

Haha, Shockstore såklart ;) Todiefor har också nice stuff.

2006-12-15 @ 15:38:48
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: Lena

jobbigt när man hittar en affär där man trivs med sortimentet... kan bli lite väl dyrt ibland med.. ;)

tipset om låten har redan gått hem! helt underbar låt! jag kan tipsa om "Sleeping to dream" med redan nämnd artist... :)

2006-12-16 @ 00:58:37
URL: http://lenaspingler.blogg.se
Postat av: Björn

aaaa Det blir lätt dyrt när man är ute på shoppingtur.

2006-12-16 @ 19:59:41
URL: http://zitruz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0