Strömstad

Vaknade idag upp av att min kära flickvän ringer och skäller lite på mig. Hehe nejdå. Men jag hade missat att väcka henne som jag visst hade lovat. Thihi
Men det var ingen driekt skada skedd så vi låg där och snackade lite innan dagen drog igång.
Kaffe
Dagen bestod av en sväng till Strömstad. Där hälsade jag på min arbetsnarkoman tillika vän Nizze. Satt och uppehåll han lite på hans kontor där en stund tills personalen ville ha tillbaka han. Tyvär kommer jag inte träffa han nåt mer i år utan det får bli när han tar sig en sväng hem till mig eller jag letar mig söderöver igen.

Efter detta blev det en liten fikastund med Maria och Karin. Fick snackat lite gamla minnen och blev uppdaterad på vad som händer i stora Strömstad.
Dessa galningar skulle leta sig ner mot Thailand nu. Så det e bara att hoppas på att allt går vägen och att dom har det så kul där nere.

På väg hem så fick jag vänta i nästan 45 min på min buss då det hade skett en olycka på vägen vid Skredsvik. En buss som hade rasat ner i diket stoppade allt på den vägen en bra stund. Det e mycket kaos med vägarna just nu.

Nu skall jag packa lite inför morgondagen då det bär av ut i skogen. Skall utSignatur och jaga lite rådjur men min kusin och hans hundar. Men mer om detta i morrn.
Kommentarer
Postat av: Desdemona

Hej! har lite funderingar till designern. Kan man på något lätt sätt byta ut bakgrundsbilden överst när man använder nån av designmallarna här på sidan? byter man bara länk i koden? måste det vara en viss storlek då? maila till [email protected] om du har tid en snabbis att svara. Va inte nöjd med den jag hade innan... och ha en bra dag ;) nykär och allt *s*
/D

2006-12-29 @ 11:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0