Ready For Take Off

-Titta han snackar... -Ååå hörde du, han sa sina första ord... -Jasså skall han med börja snacka nu...

Ja vilken reaktion nu Du hade, när du såg jag börjat blogga, vet inte jag. Men en sak är säker. Varken du eller jag vet varför Du e här. Hehe jag menar, vart e världen påväg. Att jag e här e kanske inte så konstigt då det är min blogg men du bör ta dig en funderare på vad du gör här igentligen. Ta det inte negativt, jag vill ha dig här. Du får gärna sitta här och titta hela dagarna. Även om det nog kommer bli lite långtråkigt.
Men e det verkligen så kul att läsa om vad lilla jag gjort idag. Lite avundsjuk kanske? Hehe..

Ja men då är det kanske bara att tacka för detta besöket då och på återseende.
Skall försöka att ligga i och hålla mig uppdaterad med allt spännande som händer i mitt liv. Som vilken veckans bästa film var eller hur mattetentan gick. Saker som man bara inte får missa för allt i världen.

Som sagt. På återseende.Signatur
Kommentarer
Postat av: Lena

haha! bra första inlägg! klockrent!

2006-12-04 @ 04:14:40
URL: http://lenaspingler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0