Ännu en lista...

TIO FÖRSTA
1. Första bästa kompis: Jobbigt å rangordna kompisar men det får bli Willan nere i Götet.
2. Första bil: Märker jag när den kommer....
3. Första kärlek: Mamma kanske :P
4. Första husdjur: Tofsan världens mysigaste marsvin
5. Första semester: Hmm... Första jag kommer ihåg var Spanien
6. Första jobb: Hmm Lear Corporation om man inte räknar med sommarjobb
7. Första köpta skiva: hmm Metallica eller Millencollin
8. Första riktiga kärlek: Mellanmjölk ;)
9. Första piercing: Stack mig med en nöl när jag var 3... räknas det? :/
10.Första konsert: Hammerfall kanske...

NIO SENASTE
1. Senaste alkoholdrycken: Öl
2. Senaste bilfärd: Med min bror i en V40 i Göteborg
3. Senaste filmen du såg: Inga Tårar
4. Senaste ringda telefonsamtal: Till vår allas Carro
5. Senaste bubbelbadet: phu.. lääängesen!
6. Senaste spelade cd: Nån skiva med Oasis
7. Senaste kyss: Ja 1 April om man skall vara exakt...
8. Senaste gången du grät: Mågra månader sen.
9. Senaste måltiden: Schnitzel med kroketter för några timmar sen

ÅTTA HAR DU NÅGONSIN
1. Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
2. Blivit arresterad: Nej
3. Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
4. Fastnat med blicken i någons urringning: Ja
5. Fått ditt hjärta krossat: Tror det e helt fortfarande..
6. Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
7. Haft ett one night stand: Ja
8. Busringt till någon: Ja

SEX SAKER JAG GJORT IDAG
1. Vaknat
2. Suttit på föreläsning
3. Gymmat
4. Promenerat till kuppan och handlat
5. Lyssnat på Bandit Radio
6. Vart på möte om antagen

FEM FAVORITSAKER UTAN RANGORDNING
1. Datorn
2. Mobilen
3. Gitarren
4. Mitt VISA-kort
5. Västkusten även om det inte är en sak

FYRA PERSONER DU KAN BERÄTTA ALLT FÖR
Nee finns olika folk till olika problem.

TRE VAL
1. Blått eller rött? Rött
2. Sommar eller vinter? Sommar
3. Choklad eller chips? Choklad

TVÅ SAKER ATT GÖRA INNAN DU DÖR
1. Skaffa ett liv
2. Leva det livet

EN SAK DU ÅNGRAR
Att jag inte tränat på typ 6 månader :/


THE FUCKIN END
Kommentarer
Postat av: Tess

Hahaha! Några grejer här: skaffa ett liv (skrattade högt), Inga tårar (ja, det var ju den senaste filmen jag "såg" också) & va sjutton är en nöl? Hehehe!

Sen så har vi ju en sak till som vi har tagit på msn! Fniss!

2007-04-11 @ 21:09:43
Postat av: Carro

BJÖRN FÖR HELVETE...vem stoppa du ner tungan i käften på o vispa runt? detta är viktig information.
Möte imorgon efter vi jobbat, vad sägeru?
Kyss o smek

2007-04-11 @ 21:10:25
Postat av: Bjömpa!

Tess: Ja men nog för att jag har ett studentliv här nu men det skall ju visst finnas nåt efter detta ljuva liv med :P Ja den filmen var ju ganska lätt att glomma bort dock.

Carro: Fan du vet hur man skall handskas med ord för att få det å låta vackert :D

2007-04-11 @ 21:17:36
URL: http://zitruz.blogg.se/
Postat av: Tess

MEN SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄG!!

2007-04-11 @ 21:21:39
Postat av: Bjömpa!

*skrattar elakt*

2007-04-11 @ 21:23:07
URL: http://zitruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0