Back home in the one and only B

Ja då var påsken över och man var hemma i fina Borlägnge igen. Man lyckades få i sig en del ägg. Både riktiga och dom i choklad.
Å tjo på alla fina folk som man träffade igen där hemma. Hade saknat er men nu har jag fått för mycket av er och är glad å vara hemma igen... haha nejdå :D Längtar som fan till sommaren då vi skall parta loss totalt!

Å äntligen fick man se lite hav igen! Jag kunde ju inte riktigt hålla mig från att ta ett dopp heller. Så på skärtorsdagen fick det bli en tur ner till Sannäs med syrran.Det var riktigt uppfriskande måste jag påstå.

Sen fick det bli en tur på bryggorna med en glass såklart. Det blåste kanske lite men vafan.

Lekte sen lite med mitt hår. Vetifan om det blev så vackert men annorlunda är det ju i alla fall. Nej men på bilderna försökte jag bara se om vax kunde raka till mina krullar. Men dom e fan envisa jävlar!

Vi får se vad frisören säger när jag går till en sån inom kort.

Sen var det ju en hel del party å grejjer med såklart. På skärtorsdagen fick det bli Strömstad och Neverstore. En riktigt bra spelning faktiskt. Sen på lördagen var det förfest å grejjer. Charader och lite ölspel hanns det med där. Sen blev det Konserven och en hel del dansande. Fan vi ägde ju dansgolvet Peter. Söndagen bestod av lite biljardspel å grejjer med gubbane. Hur kul som helst ju.
Kommentarer
Postat av: Carro

Haha härliga bilder!
fan sommar alltså. vill haaa! GE MIG GOD DAMN IT

2007-04-10 @ 23:20:52
Postat av: Carro

Ja back to reality men snart ere party igen =)
ingen lugn stund när man är student inte.
o inte gråter vi salta tårar för de! haha

2007-04-10 @ 23:26:06
Postat av: jessica

ååå fuskigt! jag vill å bada i havet!! :D välkommen hem btw! :D

2007-04-11 @ 00:45:47
URL: http://jessicaamie.blogg.se
Postat av: jessica

åh va glad jag blir! :D hihi...ja denna vecka händer inte så mkt...blir väl lite plugg antar jag, måste skriva ett arbete..jääj. Sen till helgen kanske utgång, vet inte än...sj da?

2007-04-11 @ 19:40:00
URL: http://jessicaamie.blogg.se
Postat av: Tess

Ja, jag är ju full i finurligheter jag vet du! ;)

Nu sitter jag här & rullar tummarna & väntar på att du ska bli klar. =)

2007-04-11 @ 20:49:12
Postat av: Bjömpa!

Haha kan tänka mig det... kommer snart!

2007-04-11 @ 20:51:01
URL: http://zitruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0