CMYK

Ja då var det dags för ny design igen. Wohoo säger jag, vad säger ni? Thihi
Temat denna gång fick bli CMYK som är dom olika kulörer på tryckfärger som används i tryck. Cyan, Magenta , Gul(Yellow) samt Svart (Key-color).

Ja kan jag ju säga att våren e här på nytt igen. Förhoppningsvis för att stanna denna gång. Låg ute å solade idag å satan va varmt å gött det va. Efte rdet blev det gymmet och en promenad till MAXI för att få sträckt lite på benen.
Ikväll blir det kåren och då skall jag leka fotograf. SKall bli lite mingelbilder som vi bl.a. skall ha i Antagen-katalogen. Skall bli sköj å leka lite. Får se om jag slänger upp några bilder sen.
Kommentarer
Postat av: Tess

2-3 grader nästa helg for your information...

2007-04-15 @ 00:53:23
Postat av: Tess

2-3 grader nästa helg for your information...

2007-04-15 @ 00:53:35
Postat av: jessica

snyggt det va här inne da! ;) jääj eller huur! ljuvliga vår väder! me like! :D nääääj vill inte vill inte, om jag ignorerar förra inlägget då blire inte sant eller hur? :P hehe Hoppas du får några skojiga bilder på kåren!

2007-04-15 @ 01:48:16
URL: http://jessicaamie.blogg.se
Postat av: Bjömpa!

Hehe Tessan å hennes negativitet ;) Väljer å inte tro på det hon säger ibland :D hehe

2007-04-15 @ 12:08:42
URL: http://zitruz.blogg.se/
Postat av: johanna

22 grader här hos mig imorgon, javisst jag ska sola! hoppas ni har kul på grillfesten!! see you on friday!

2007-04-15 @ 22:59:55
Postat av: Tess

Okej, bort med negativiteten & hej 26 grader igår & hej 21 nu! =)

& din blogg är fin! =)

2007-04-16 @ 15:01:43
Postat av: Bjömpa!

Härligt johanna! men snart får du ligga mitt i exotiska tjärna ängar å sola istället :P

Ja sedär tessan! jag visste att du hade det i dig :P thihi

2007-04-16 @ 19:12:54
URL: http://zitruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0