Coffie at Waynes

Ja dax å uppdatera lite. Jag har inte lagt kameran på hyllan för dom som trodde det. Utan jag skall nu dela med mig av lite bilder jag tog förra veckan. Vi skulle till en skoluppgift ta en hudtonsbild. Så jag frågade min kompis Mathilda om hon ville ställa upp och ta en fika med mig. Frågade även på Waynes Coffie om det gick bra att ta några bilder där. Helt underbart sjukt trevlig personal som var extremt tillmötesgående och lät mig fota där. Bild nr1 är den som vi valde ut att använda men det var lite klurigt att välja ändå.



Slutligen vill jag tacka Min modell Mathilda igen och jag ser fram emot framtida jobb tillsammans.
Kommentarer
Postat av: johanna

fin fint det där ju! hum hum ja undrar om ja ska festa med er ikväll eller inte... om ja inte ska jobba imorgon så kanske. see you later

Postat av: Bjömpa!

Klart du skall festa hörru du du. vad skall vi annars göra av allt vin :P

2007-04-28 @ 14:36:40
URL: http://zitruz.blogg.se/
Postat av: ` natts

söt hon var :)

2007-05-05 @ 15:45:46
URL: http://naatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0