Fucking Friday

Ja då var fredagen över. Var ledig hela dagen men vaknade ändå tidigt. Tvättade å hade mig på förmiddagem. Hängde med Carro ute i solen innan jag drog till Gymmet en sväng. Tog mig även en promenad till ICA för att handla lite på hemvägen. Slängde även ihop lite mat av det jag hade i kylen. Man kommer långt med lite fantasi.

Dagens Recept:
Laxtoast med skagenröra
1-2 personer
image176

4 Skivor bröd
1 Laxkotlett
Skagenröra
Ost
Citronpeppar
Salt

Tillaga först laxen i ugnen i ca 25-30 min på 225oC. Eller tills den skivar sig och är klar.
Fördela lax samt skagenröra jämt över två brödskivor. Ha på nån skiva ost i vadera toast. Tillaga toasten i ett smörgåsjärn.
Serveras helst varma men kan nog funka att ha med kalla på picknicken med. Som tillbehör kan man förslagsvis ha tomat eller grönsallad.

PS: Tack tessan för djungelvrålen ;)
Kommentarer
Postat av: CArro

hörru ditt miffo hahaha
vafan haru gjort gormetgrej över tomaten för?
gör mat åt mig istället fuckface!

2007-04-13 @ 22:00:46
Postat av: Tess

Va i helskotta... Såg ju bra mycket godare ut än stekt ägg fucking mackan som jag åt förut... =(

& varsego! Tack själv för saften du hittade! =)

2007-04-13 @ 22:08:15
Postat av: Tess

Just ja, var ju inte därför jag gick in på din blogg... Visst är dom söööta!! (På min blogg alltså.)

2007-04-13 @ 22:14:07
Postat av: Bjömpa!

Carro: Haha vadå det e ju kul ju. Kan ju inte ta bild på en vanlig fjuttig tomat :P Men kom hit med råvaror så slänger vi ihop nåt. hehe

Tess: Hehe Stekt ägg som e så gott. Kanske skall göra det till frukost i morrn :P

2007-04-13 @ 22:47:33
URL: http://zitruz.blogg.se/
Postat av: Tess

HAHAHAHAHA! Tror jag skrattar ihjäl mig!! Ska Carro komma med råvaror?? Snabbmakaroner & pulver-brunsås då eller? =D

2007-04-13 @ 22:49:59
Postat av: Bjömpa!

Haha ja så kan vi slänga ihop, hmm:
Makaronilåda med brunsås ;)

blir fan grejjer d :P

2007-04-13 @ 22:51:32
URL: http://zitruz.blogg.se/
Postat av: jessica

MUMS såg väldans gott ut! ;)

2007-04-14 @ 01:23:52
URL: http://jessicaamie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0