Läppglans is the shit :P

Ja då var det söndag igen. En fredag bestående av film och naturgodis har passerat. Det fick bli Saw3 denna gång. Det e ingen film jag rekomenderar. Bara lika sjuk som dom andra. om inte lite sjukare å sämre. Sen har det även vart en lördag. Steffe å jag började öla runt 16-tiden och sen började det droppa in folk. Det blev en mysig liten förfest med lite av varje. Sen bar det av till S2. Snackade, dansade, stod ute i "friska" luften bland alla rökare, fick på mig läppglans, snackade lite till, dansade lite till... ja jag tror ni förstår. En lyckad kväll helt enkelt.

Snart bär det av till Uppsala. Skall fira valborg där med lite polare. Denna staden skall ju tydligen veta hur man firar denna dag. Så jag tror det kommer lbi galet kul. Jag har laddat upp med både skumpa och öl här så det skall nog sluta väl.
Kommentarer
Postat av: TS

Du kommer ångra att du inte satt hemma med mig o kollade på TV xD. hehe naje det blir nog toppen det där..!

2007-04-29 @ 19:06:20
Postat av: jessica

inget med skumpa slutar väl! ;) hehe...skoj igår! får bli fler gånger! :D:D

2007-04-29 @ 19:49:14
URL: http://jessicaamie.blogg.se
Postat av: carro

tror du kommer få en sugig kväll eftersom du inte är hemma hos mig på tokfest!
SKÅL!

2007-04-30 @ 09:56:28
URL: http://carolineraden.blogg.se
Postat av: Hanna

Yeah, läppglans is the shit!!!

2007-05-02 @ 10:53:22
URL: http://missgustafsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0