Partyhelg

Ja då var ännu en helg över. Jag åker ju hem i morgon så det gör inte så mycket att det e måndag idag. Känns mer som en fredag faktiskt. Så detta blev en ganska kort vecka.

Men hur har helgen vart då? Jo tackar som frågar! Den har vart toppen.
Den började i lördags med att vi hade en förfest här på Locus. Det blev ett par timmar med både skratt, skålar, skrik, skitsnack, musik och även lite intriger sådär på slutet. Så den hade det mesta kan man säga. Enligt mig hur kul som helst. Kul när det trillade in lite nytt folk med!

Efter detta var det S2 som gällde. Där var det UV-ljus i likalen å Dj uppe på scen. En toppenkväll helt enkelt. Det kändes som om man kände halsa stället nästan. Så var nog inte fallet men man var på gott humör i alla fall. Ja en riktigt fin kväll som jag kommer lägga på minnet helt klart!

På söndagen var det ju dax för tentafest och innan dess blev det grillning igen. Grillspetten var ju uppskattade sisst så det fick bli det även denna gång. Får se om man kan hitta på nåt annat kul till nästa gång. För mer grillkvällar lär det ju bli. Vet inte om bilderna behöver nån förklaring men ja det råkade komma nåt annat konstigt framför linsen när jag skulle dokumentera våra spett. Ja ni ser själva... hehe


Men sen efter maten och lite PreParty på Mångatan bar det av till Tenoren. Väl där drog man runt lite och snackade med lite olika folk å drack lite "goda" drinkar. Det shottades även en del.. På bilderna nedan är det dock öl i glasen. Men även det går visst att shotta. hehe Å det var visst nån som tycket att det såg gott ut å ville smaka. Men tessan då. hehe
Kommentarer
Postat av: Carro

hhaa fy fan vad man ser ut!
ja, en blöt kväll blev det som sagt ;)

2007-04-02 @ 17:18:36
URL: http://carolineraden.blogg.se
Postat av: Tess

Men va fan, det var ju den där snåla häxan som hällde upp en ölshot till mig först, sen tog hon den ju själv!! Måsta ju försöka få mig en liten slurp iaf! =)

& du... jag tycker om dig ändå, även fast du spelar gitarr! ;)

2007-04-02 @ 20:17:47
Postat av: Bjömpa!

Haha ja ok hon kan vara lite snabb när det står ett glas framme :D Det gäller å vara snabb om man skall få i sig nåt :D

Hehe tack tessan! Gillar dig med ju! ;)

2007-04-02 @ 21:14:38
URL: http://zitruz.blogg.se/
Postat av: TS

fan vad du uppdaterar, du har för mkt ffritid björn : >

2007-04-03 @ 04:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0