Logodesign + Hemsidesprojekt

Hmm ja snart drar ju skolan igång för mig igen å vi skall visst göra lite hemsidor å grejjer. Detta är ju saker jag hållit på med tidigare så jag har tänkt göra nåt riktigt seriöst av detta nu. Letade efter lite företag sen igår i borlänge och blev inspirerad direkt till å börja göra nåt kul. Kom fram till detta innan sängen kallade. Idag ringde jag dom och frågade om dom skulle behöva en hemsida men så var inte fallet. Så nu står jag här med en logotyp  som ingen vill ha eller behöver. Men jag e rätt nöjd med den ändå. Jaja så kan det gå.
ABoB
Men det är bara att leta vidare å se om man kan hitta någon som vill ha en sida eller så får man ju helt enkelt hitta på ett eget företag. Du kanske har behov av en hemsida eller varför inte en hel grafisk profil? Hör av dig i så fall!!! Learning by doing heter det ju så!
Är det nån som INTE ser att det står Alexandras Brud och Bal föresten?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0