Skyttekungen ;)

T1Wohoo! Jag vann idag! Fan va grym jag e. hehe nej men man skall kanske inte säga så om sig själv men det känns riktigt bra. Farsan älskade tävlingar i alla dess former. Så han startade upp en tävling för en tid sen som han inte hann avsluta tyvär. Men jag tog över ansvaret och idag gick finalen av stapeln. Å jag står nu som vinnare.
T2Farsan min vill einget annat än att jag skulle kunna vara med så nu känns det riktigt skönt att jag vann idag. Jag hade ett lugn nästan hela tiden och det kändes som om han var med mig å hjälpte mig.

Det känns på nåt sätt som om jag vann den i hans ära. Han hade vart så glad för min skull. Men jag tror han sitter nån stans och njuter nu med. Varför inte liksom...

Som ni ser här till ovan så misasde även jag men det gäller å göra det på rätt ställe. Inte för att jag kanske gjorde det så exakt men jag hade ju lite tur som höll nerverna i shakt och tog mig i kragen igen efter missen i första skiljet.

Ja grattis till mig själv och tack för denna och alla andra saker du gjort för oss farsan!
Kommentarer
Postat av: Vikkan

May the force be with you....eller vad är det de säger i Stjärnornas krig?
Jag är helt övertygad om att pappa satt på dina axlar när du sköt....så att du skulle vinna hans tävling!
Han var en mästare på tävlingar! Å nu är ju du det med! *ler*
Grattis till vinsten brorsan!
*Kramarom*

2007-08-24 @ 07:44:26
URL: http://vikkan76.blogg.se
Postat av: Ulrika

GRATTIS till vinsten.
Jag minns pappas första tävling när Han var liten...
Han hoppade höjdhopp i vedboden men han rev ribban hela tiden. Då spikade han fast den. Detta resulterade i att han han bröt armen. *ler
Dessutom gillade pappa Statistik. Att Jämföra olika resultat. Även i mitt allra första fotoalbum skrev han om min feber kurva. Det var kanske så det började. *ler åt minnet.
Jag vet att pappa håller koll på oss alla. Han finns med oss i det vi gör. Vi är ju en del av honom.
Vi ses snart....Kramiz U:)

2007-08-27 @ 22:32:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0