Uppdatering

Ja hur tragiskt mycket än må vara just nu så går livet vidare. Man får fortsätta med sina rutiner och intressen så att man inte allt stannar upp. Det är ingen som vill att man skall gå och vara deppig speciellt inte farsan. Minnerna och sorgen finns kvar ändå.

Igår var jag på en skyttetävlig. Närmare bestämt KM i Älgbaneskytte. Det gick inte speciellt bra för nån på själva tävlingen. Förutom min moster som vann. Grattis!
Efter själva tävlingen så tog jag några serier för att ta det årliga guldmärket som jag tar. Då sköt jag nästan klanderfritt. Så man ser tydligt va lite tävlingsnerver kan göra. Men men det e så det e. nu har jag i alla fall Guld i båda våra organisationer för 5e året. Grattis grattis till mig själv. Hehe

Vi går i hunköpartankar här. det är bara på fantasistadiet än så länge men det talas om Jack Russel. Jag älskar terriers och det kan bli en mycket fin jakthund och även sällskaphund. Vi får se hur det blir med detta. Nu skall det inte stressas med nåt i alla fall. Det hör till framtiden detta.

Saknar dig farsan! Du finns i mitt hjärta, mina tankar och i allt jag gör!
Kommentarer
Postat av: Fru Radne

Håller med dig bror...! Livet går trots allt vidare. Man stannar upp, tänker, sörjer, ser framåt och vips så har det gått en vecka.
Pappas minne vårdar vi i våra hjärtan!
*Kramarom*

2007-08-20 @ 16:17:35
URL: http://vikkan76.blogg.se
Postat av: Mc Mick

tack =)

2007-08-23 @ 01:57:55
URL: http://Mickaela.blogg.se
Postat av: Brorsan

Hello Bro!
Supersnygg dator, fina dikter och skön MrKäggel-figur. Ha de gott. Albin tackar för sina barnkläder. Kramar från oss Mölnlyckebor.
/Perry, Nina & Albin

2007-09-13 @ 11:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0