Vila i Frid Farsan!!!

Saknad

Det finns dagar i livet som man aldrig glömmer
Denna hör till dom som man helst bara gömmer

Om rättvisa finns i världen kan man undra
då människor försvinner som man bara kan beundra

När en person som man ser upp till och älskar försvinner
Blir man påminnd om att livet nästan iväg rinner

Man skall ta tillvara varje dag och tillfälle som uppstår
Att säga det man känner och se till att dom förstår

Ett tack, förlåt eller jag älskar dig
Kan förändra allt för såväl kille som tjej

Men till slut stoppar klockan att ticka då tiden är inne
För somliga för tidigt och man känner sig tom därinne

Men hur sjukt svårt det än må vara att inse
Går livet vidare och man ut på nya äventyr sig får bege

Det tror då jag är deras önskan från bortom våran värld
Så nu får man minnas allt det goda och fortsätta livets långa färd

Älskar och saknar dig farsan för evigt!!!
1945 :: Ulf Tanered :: 2007
Kommentarer
Postat av: Lena

jag beklagar sorgen!!! uppfattningen jag fick av din pappa var att han var en mysig, trevlig o underbar person...
kan inte säga mer än att jag tänker på dig o dina i detta svåra!!!
ta hand om dig!

2007-08-14 @ 19:59:35
Postat av: Storasyster Viktoria

Bror: som du själv sa till mig...han finns i oss! Hans minne, hans gener, en och annan lock på huvudet! Vi får minnas honom med glädje och att vi faktiskt fick ett extra år med honom. Han gjorde gott det året. Förde oss samman....! Nu bygger vi vidare på det tycker jag! Å som du sa, ett litet ord kan göra skillnad. Jag älskar dig är inte så svårt att säga men det kan sitta långt inne...! Fram för de små orden!
JAG ÄLSKAR DIG!
Kram Viktoria å Tobbe å tvillingarna i magen!

2007-08-15 @ 08:04:59
Postat av: Carro

fint skrivet björn..!
du kommer ju upp senare än planerat men det är "familje-häng" med middag hos johanna som hägrar. eller hmm, det skulle kanske vara en överraskning. jaja glöm det dårå!
kram kram på dig
du rockar!

2007-08-15 @ 13:48:52
Postat av: ika

jag deltar i sorgen björn. kämpa på.

2007-08-16 @ 15:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0