En del av mitt liv

En del i mitt liv är förbi.
En del jag aldrig kommer glömma.

En del som jag aldrig vill glömma.
En del som inte får glömmas bort.

En del som gett mig otroligt mycket.
En del som alla borde få uppleva.

En del som inte alla får.
En del som dom flesta letar efter.

En del som formar mig till den jag är.
En del som gör att man växer.

En del som skapade lycka.
En del som skapade oro.

En del som var magisk på många sätt.

En del som skapade underverk.

En del som jag inte skulle tveka att uppleva igen bara för att få ta del av den.
En del en mig helt enkelt!!! Inte vilken del som helst! Det var våran del!
Signatur
Kommentarer
Postat av: Lena

en del av mig är borta. en del av dig är borta. men den största delen finns fortfarande kvar - kärleken!

du kommer alltid finnas hos mig, i mitt minne, i mina, tankar, I MITT HÄRTA!

Jag älskar dig!

2007-02-06 @ 01:09:29
URL: http://lenaspingler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0