Tenacious D

Tenacious D Film

Sikka lirare asså! Dom e ju bara för bra. Dom har livat upp mer än ett party i min uppväxt. Och nu kommer dom å gör en långfilm. Filmen i sig är kanske inte den bästa men den e allt rolig och helt klart värd å se.

Jack black har ju inte gjort nåt som jag personligen inte gillat. School of Rock är ju en helt underbar film och sen har han ju en mängd andra bra filmer på lager. Signatur

Det bästa med just Teacious D är ju helt klart Tribute som är en helt underbar låt enligt mig.
Kommentarer
Postat av: Tess

Bjömpa, du är ju bara för gullig som bloggar bara för min skull! ;)

Men det här med att jag är vaken vid den här tiden vet jag inte vad jag tycker om... & det beror nog på ditt dåliga inflytande!

2007-02-23 @ 04:34:19
Postat av: Björn svarar

hehe jag tar på mig fylla äran för att jag fått dig å bli en nattmänniska :P tillåt mig skratta och peka :P mohahahaha

2007-02-23 @ 05:02:01
URL: http://zitruz.blogg.se/
Postat av: Sayo

gillar också Tribute, skön video till den ;)

2007-02-23 @ 17:42:23
URL: http://sayo.blogg.se
Postat av: Anonym

ja gillar din reklam ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0