Uppdate v7-8

Ja nu börjar klagomålen trilla in här om att jag e för lat och skall börja bloga igen. Suck jag har ju annat för mig. ;) Hehe eller ja det kanske jag inte har men det har inte blivit av bara.

Men men åter till själva bloggandet då.. Jag var ju på Melody Club förra onsdagen och det var ju även då invigning på nya kåren i Falun. Ja vart skall man börja. Jag stod brevid Heavy från Hjalle och Heavy och Mimikry. Heavy The ManDet tyckte jag var lite roligt i alla fall då jag vad lite av ett fan av dom när dom höll på och rymmde å hade sig.

Jag blev sjuk denna dagen med. Det va inte riktigt lika roligt. Jag stod där i publiken med vad jag tror feber. Så direkt efter dom hade spelat klart så drog vi oss hemåt och slaggade några timmar. Vi skulle ju faktiskt börja klockan 08.00 dagen efter. Skulle redovisa våra bilder vi tog i Falun för ett tag sen.

Ja ja vad har hänt efter detta då? Jo jag har legat hemma och vart sjuk och Stefan min kära granne har haft sina polare hemifrån på besök. Riktigt trevligt å galna typer som åkte hem igår. Det blev party party på lördag då vi drog en sväng till mångatan och flamingo. Men kul va det i alla fall. :P Blev överfallen av Tessan som inte kunde sluta slå bara. Jag lovar att jag har massa vittnen inne på flamingo. Hon är ju helt galen. Och jag e nästan helt övertygad om att jag inte provocerade fram nåt.. hehe

Nej så nu laddar man inför kommande hel som skall bli så fruktansvärt rolig. Skall ju åka upp till Sälen och träffa lite sköna lirare hemifrån. Å äntligen få susa ner för backarna och gå på After-Ski. Ja kan det bli bättre. Signatur

Vi får se om jag hinner blogga nåt mer innan dess. Det kanske blir lite meningslösa funderingsinlägg som lite utfyllnad så.. Tjoooo så länge!
Kommentarer
Postat av: Elin

Du måste ju stått nära mig på melody club! Grymt bra spelning!

2007-02-21 @ 19:47:04
URL: http://tribute.blogg.se
Postat av: Björn

Hehe jepp jag stod rakt bakom dig typ :P

2007-02-21 @ 20:37:52
URL: http://zitruz.blogg.se/
Postat av: Johanna

sådär ja björn! du skulle vart med igår de va skitskoj, mindre roligt idag hehe... see you later

Postat av: Sayo

Hoppats du kryat på dig lite nu!

2007-02-22 @ 16:17:44
URL: http://sayo.blogg.se
Postat av: Carro

björn jag blev portad från kåren igår, hur är det möjligt =O haha
hare så djävla nice i fjällen o kom hem med massa roliga skvaller åt oss.

2007-02-22 @ 21:54:57
URL: http://carolineraden.blogg.se
Postat av: K

Najs, ja vill åsså ha sån... sån där namn sak som du har där längst ner.. hur gjorde du det ? =)

2007-03-22 @ 07:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0