Got to pay the bills...

BillFy fan för räkningar!

Det flög ju in lite pengar på kontot idag i alla fall. Äntligen! Men dom försvinner ju fan lika fort nästan. Betalade räkningar för ett par tusen och här sitter man sen med det som blev över. Ja jag överlever la så jag skall egentligen inte klaga, men ibland får man faktiskt göra det med.

Men sen får jag kanske skylla mig själv med. Var ju visst en sväng till Kupolen. Så då blev det att det inhandlades lite kläder på Jack&Jones såklart. Fan att vi inte har studentrabbat där. Vi har ju 10% på JC och Jeansfactory annars så. Men men det blev i alla fall en ny skjorta och ett nytt skärp.Signatur

Sen skall folk ha tillbaka sina pengar som man lånat med. Jaja det e mycket nu så det e bäst jag rusar vidare. Tjo på er. 
Kommentarer
Postat av: Lena

been there, done that... imorgon e det min tur att ge bort "hela" studiemedlet till diverse "pengasugare"... även om det inte e roligt att betala känns det dock sönt att fågjort det o veta att man kan leva en månad till!

kram på dig!

2007-01-31 @ 22:48:56
URL: http://lenaspingler.blogg.se
Postat av: kajsa

mmm usch o fy!

2007-02-03 @ 20:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0