Inlämning av skolarbete

BokomslagJa då har man vart lite duktig med för en gång skull.
Gjort lite skolarbeten faktiskt, trot eller ej. Fick gjort klart sissta grejerna på mina bilar. Blev inte helt nöjd med det får duga. Av dessa blev det en liten 6-sidig säljfolder på engelska. För då kunde jag sno texten från fords hemsida. Thihi attans så lat jag e.

Sen fick jag pusslat ihop ett bokomslag med. Bilderna var lite för lågupplästa men själva idéen kommer ju fram i alla fall.
Signatur
Nu har jag bara några saker kvar att göra och lämna in så e denna kursen avslutad. Skall bli skönt att bli fri från dessa saker. Man har ju gått och tänk på dom länge utan att ha fått nåt gjort.
Kommentarer
Postat av: Lena

så duktig du e! du kan plugga du med jue... :P

saknar dig!

2007-01-11 @ 11:56:19
URL: http://lenaspingler.blogg.se
Postat av: Björn

Hehe ja visst e jag :P Man måste ju försöka jue. :P

2007-01-11 @ 21:26:20
URL: http://zitruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0