Tid, en knepig sak

Trasig klockaHmm att det skall vara så svårt att passa tider. Den senaste tiden har varit helt hopplös. Missade bussar, lektioner som man inte hann gå på m.m. m.m.

Men ioförsig är det inte jag som har dom största problemen. Min lathet har smittat av sig på den annars så punktliga Lena. Stackarn kan ju inte ens ta sig hem till sin egen mor i tid.
Men men lika glad e jag för det. Jag får ju spendera mer tid med min tös istället. Då är det ju dumt att klaga.

För dom senaste dagarna har jag spenderat här hemma med päronen och Lena. Det har varit finfina dagar nu innan skolan drar igång.

Men lite beskymmer har det allt varit med. Min dator här hemma totaldog en dag. Så jag har inte kunnat göra några skolarbeten alls. Så den planerade redovisningen på onsdag kommer inte kunna bli av. Jag får ta det vid ett senare tillfälle. Jag hoppas att det inte strular till det allt för mycket.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0