Uppdatering av v3

Ja några dagar sedan jag skrev nu. Det har inte hänt så mycket sen sist. Jag har vänt på dygnet totalt och sover bort hela dagarna medans jag på nätterna sitter och kikar på Serier och spelar Wii med Stefan här brevid. Men det e skönt å ha det så med ibland.

Men jag har börjat komma in i vardagen igen efter alla eldigheter. Det e farligt å ha ledigt från skolan. Usch usch. Men som tur e så börjar inte skolan seriöst förens nästa vecka. Men då e jag ju i Åre. Hehe
Så jag slipper den då med. Den resan skall jag se till att dne bli ruggit kul och det skall bli mycket åka, dricka,Signatur vila, äta, dricka, festa, åka m.m. ja ni fattar..

Men återkommer mer om resan när den verkligen närmar sig. Nu skall jag kanske se om det blir nån sömn. 
Kommentarer
Postat av: Tess

Gomorron gomorron! *sjunger* =)

2007-01-18 @ 19:15:21
Postat av: To Be

Björn! på söndag bär det av!
då ska vi bort från verkligheten ett tag...
det kan alla behöva.
ser fram emot att sätta mig på tåget!

ses i vagnen!

2007-01-19 @ 11:32:15
Postat av: Björn's svar

Tess: Hehe god morrn på dig med :P

To Be: Ja fan va gött. In i himmelriket med bara en regel. Varje dag skall bli bättre än förra. Fan va kul vi ska ha. Party Hard!!!!

2007-01-19 @ 17:12:37
URL: http://zitruz.blogg.se/
Postat av: Anonym

glöm nu inte lämna nåt till grannen i nån reception upp i Åre... han förväntar sig det... :P

2007-01-20 @ 05:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0