I'm the winner! Wohoo!

Nr1

Ja då har man vart på skjutbanan och lekt av sig lite. Denna gång höll jag i sista delen av farsans cuptävling som vi har här på skjutbanan. Det blev en rolig kamp som jag gick som segrare ur. Wohoo! Vinsten var värt 75kr och vi var 9 som tävlade men ändå. Det var jävligt bra motstånd.

Det e ruggigt kul å tävla asså. Även i denna lilla tävling så börjar hjärtat dunka och man känner att man vill prestera topp. En miss på träningen kan man ta men nu när man vet att man kan träffa så får man ju bara inte missa.

Men så blev det ännu en sömnlös natt efter dett aoch jag satt och gjorde denna lilla illustration som du ser här intill. Blev lite sött tycker jag allt. hehe. SKall föreställa en medalj och en gevärspipa för den som undrar. hehe

Nu åker lite folk iväg till RM i skytte här. Hade gärna hängt med men planerade inte riktigt in det i år. Var ju med för typ 2 år sen eller va det va. Men lycka till till dom!
Kommentarer
Postat av: Sara Ostkrok

Grattis!

2007-07-27 @ 13:22:53
URL: http://minvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0