Morgonpromenad

Ja jag är riktigt bra på att väna på dygnet. Har inte gått upp före 12 nån dag denna veckan så jag tyckte det var dags å vändra tilbaka det lite idag. Såå inatt blev det ingen sömn utan satt och jobbade lite med en hemsida som snart skall komma ut. Framåt 6 i morse blev jag trött på att sitta här och såg den härliga solen som just hade gått upp. Tog mig i kragen och sprang/joggade/gick up på promenad på ca 6km. Känner i mina vader nu att jag varken hade bra skor eller att jag var i nån bra kondition för detta. Men det är ju så skönt å ha träningsverk. Tog mig några bilder när jag hade kommit halvvägs. Alltid kul å ha nåt å kika på. Det tyckte kossorna med när jag gick förbi. Först blev dom rädda för mig sen följde dom efter mig. Jag var lite oroolig där ett tag att dom skulle hoppa över staketet nästen. Men jag överlevde då dom blev ivägskrämda av en bil.
Morgonpromenad1
Men jag ficka allt lite mersmak nu på träningen och längtade tillbaka till förra året. Tro det eller ej så låg jag fan i med träningen då. Och det skall jag allt komma in i igen. Kanske inte i helt samma tempo men det skall bli ändring i alla fall. Blir nog faktiskt en vit helg även om det var planerat nåt anant nu när det är carnival å allt. Sen nästa vecka så köper jag ett månadskort på gymmet å kommer igång med det med. Jag e fan peppad nu. Jå kan det gå när man inte sover en natt. Du kanske skulle prova d med vetja. Kanske kommer på nåt som du borde ändra i ditt liv med.
Kommentarer
Postat av: Sara Ostkrok

Lägg ner projektet "vända dygnet", är bara överskattat.
Nätterna är ju bara bäst, lugn och ro. Som det ska vara :)
Måste säga att du hade en trevlig blogg!
Very nice..

2007-07-13 @ 14:58:19
URL: http://minvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0