Nu är det klippt...

Frisör?...ja mitt hår asså. Dock var det inte Edward Scissorhands som klippte mig. Som tur var klarade mig undan denna gången. Så nu är topparna avkuttade men inte så mycket har andrats på frisyrfronten ändå. Men trivs allt i mina små lockar som tur e.

Ja idag börjar min träning lite seriösare med. Skall ner på gymmet och köpa ett månadskort över sommaren. Sen blir det ett när jag kommer upp oxå. Men först skall jag komma igång här över sommaren. Skulle ha köpt några bra löparskor bara. Har inga som håller måttet nu tyvär. Känner det direkt i benen när jag vart ute. Så iväg å lyft lite skrot med mig nu. Tjo



Kommentarer
Postat av: anna

nejnej nej..inte träna opå sommaren..fy...
men tackar för komplimangen..gärna mr sånt
;)

2007-07-16 @ 18:18:37
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0