Rockfoto

Ja Peace & Love-festivalen är över för i år. Jag är mycket nöjd med allt som hänt även om det inte blev riktigt så mycket party som jag hade tänkt. Men man får ju skylla sig själv. Men fick i alla fall fotat en massa. Har fotat för dalafest.nu och ni kan se alla bilder där redan nu. Nedan följer ett axplock bara.
P&L 1
Vad var bäst under dessa sagar då? Först och främst var det att få träffa och lära känna lite polare bättre. Men musiken kommer inte långt efter. Man blev överöst med bra musik så istället för att gå och se dom stora banden så tog jag mig till lite för mig mer okända namn och blev glatt överaskad. Bob Log III t.ex. som var en galning med gura. Ja han är svår att beskriva utan bör upplevas. Här har ni ett smakprov. Dom bästa spelningarna annars var Dia Psalma, Hammerfall och Jason Mraz. Men Veronica Maggio gjorde även hon ett riktigt starkt intryck på mig. Men man får bara hoppas på att det blir ännu större, bättre och roligare nästa år. Får se om man kanske tar å campar lite då med. Även om jag inte är så sugen på det om jag skall vara ärlig. Men över och ut tills nästa gång.
Kommentarer
Postat av: Anna

Men såg du inte våra lokala stoltheter Stonewall noise orchestra? ;D va äre jag läser :P hahaha :D

2007-07-05 @ 22:33:44
Postat av: Bjömpa

Hmm mjaaa det måste jag ha missat du! inte ens hört talas om det e jag rädd :P

2007-07-05 @ 23:03:51
URL: http://zitruz.blogg.se
Postat av: Anna

Okej då är inte så många som hört talas om dem, trots att dem är stora utomlands tydligen haha, men jag känner till dem för jag jobbar ju med föredetta sångaren ;p

2007-07-08 @ 19:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0