El Stockholmo

Ja jag e hemma från stockholm idag. Trött och lite slö men full av glädje. Det har vart en jävligt härlig å rolig helg. Det började ju med att jag å TS tog tåget ner mot stockholm. Var nära att glömma ölen men som tur e kom vi på oss själva. Tänk er hur det hade slutat. hehe
Men vi var på väg och började öla. Allt eftersom tiden gick så blev ölen varmare och även vi. Luftkonditioneringen var överhettad så värmen var ju påtaglig. Men jag klagade inte så mycket för det. Det gjorde dock Tjötkärringen #1 som satt snett bakom mig. Hon kunde ju inte sluta tjöta om allt å alla. Hon sa till och med till säg själv att sluta tjöta typ varje minut. Jaja vi kom ner till slut i alla fall. Tog oss lite mat och sen fortsatte vi öla lite på Kungstorget.
Stockholm
Tiden var inne och Det var dax att gå å se Stephen Lynch. Med stor förväntan och lite alkohol i blodet slog vi oss ner i salongen. Han entrade scenen och publiken var vild. Det blev en sjukt rolig föreställning med mycket gamla godingar men även lite nytt som man inte hade hört direkt. Är ni lite avundsjuka så har jag hört att den visst skall ligga ute på PirateBay för hemtankning redan. HÄR ;)

Tyckte även inredningen på China Teatern var lite intressant. Det krävs ju inte allt för mycket fantasi för att se det där solkorsen som som har där på staketet...
ettan Tvåan Trean
Ja efter denna oförglömliga förställning så skulle vi ut å härja på stan. Vi letade oss till carro efter vi fick fråga en massa taxichaffisar om vägen. Men träffades till slut och där möttes man av Carro och Hannes först. En riktigt skön lirare från stora staden. Sen kom det fler polare och polare till dessa. Hur trevliga folk som helst. Dom gjorde hela min kväll på stan helt klart. Det var lite svårt att bestämma uteställe man till slut hittade vi oss till Claras. Där blev det lite mingel, dans och bara jävligt roligt helt enkelt. Det får man kanske göra om nån gång snart.

Fanns ju en hel del coola bilar och inte bara taxibilar i denna stad. Även om det kryllade av texibilar. Inte bara lagliga utan även en hel del svarta saker om man säger så.

Men jag fick faktiskt mersmak på Stockholm så det kommer nog bli en eller fler turer dit i sommar. Går ju bra förbindelser dit hemifrån nu med.

Ja sen hade vi ju tänkt att ta första bärsta tåg hem på morgonen men det gick ju itne riktigt så tidigt som vi hade tänkt. Letade efter nån plats ute å vänta på men då började det ju såklart regna och åska. Så det blev en lång väntan på typ 6 timmar inne på centralstation innan vi kunde somna på tåget. Väl hemma blev det en dusch och sen sängen. Nu e det snart dax för sängen igen men första får det nog bli en film eller nåt.
Kommentarer
Postat av: Alex

Fan det där lät ju som ett skönt sett o spendera en helg på ;)
Firade ni Princessan Madelene på söndagen då? =P

2007-06-11 @ 09:09:47
Postat av: Bjömpa!

Jepp vi tog en en tur till slottet för å hälsa på henne. Blev en snabb fika innan vi ar tvugna å springa till tåget ;) hehe

2007-06-11 @ 09:34:47
URL: http://zitruz.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha ni hade alltså missat att kolla upp när tidigaste tåget gick..:P (Y) hehe shit vilken helg de va asså! PERFEKT (nästan) ;D haha

2007-06-11 @ 10:29:39
URL: http://jessicaamie.blogg.se
Postat av: Bjömpa!

Haha ja det tänkte vi göra där på morgonen. Fick lbi som en liten suprice :D
Ja det var inte långt fårn perfekt :D

2007-06-11 @ 11:41:07
URL: http://zitruz.blogg.se/
Postat av: Carro

ja för fan, sthlm regerar. nu förstår du varför jag är så bra!
nästa gång blire drägg tycker jag. nu har ni träffat dom fina, det får räcka haha =)

2007-06-11 @ 16:29:40
Postat av: Bjömpa!

Hahaha säger du så vågar jag ju mig inte dit mer :D hehe

2007-06-11 @ 18:43:46
URL: http://zitruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0