Från rymden till Falun

Sikken jobbig dag. Sov länge för jag ville vara utvilad och försöka bli bättre från min förskylning som har krupit på mig. Har ont i halsen och sitter å knaprar vicks. Matten går la sådär men man får hoppas påd et bästa och jag har en dag till på mig å trycka in nån sista fördelning och stokastisk variabel. hehe Satt å lekte lite i photoshop med penslar istället för att plugga med. Resultatet blev några krigande rymdskepp. Har även gjort färdigt mitt lilla projekt med prylarna jag fotade. Satte ihop ett uppslag med 20 saker alla studenter bör ha. Slänger upp den här i framtiden.

Igår var jag ju i falun med. Fotade för skolan där med. Det e myekt å stå i helt klart. Fick till några bra kort i alla fall. Här ser ni högskolan i lugnet och en vägskylt på ett falurött hus. Lägger ut den ena som en före/efterbild.
Kommentarer
Postat av: Jessica

snygga foton! :D

2007-06-03 @ 10:09:41
URL: http://jessicaamie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0