Seasons

Nej det blir inte mycket pluggat för mig utan man hittar på mycket annat. Å sjuk e jag med. Fan så här brukar jag inte klaga men e lite trött å å ha saker hängandes över mig nu. Skall bli gött med lite ledighet faktiskt.

Satt i photoshop nu nån tilla poch snickrade ihop denna lilla bild. Ett kollage av 11 bilder som skal lvisa våra fina årstider. Kan ju göras bättre men lite rolig blev den allt.
Sen så har jag gjort rabarberpaj idag med. Det e ju så sjukt syrligt gott det där asså. Det med lite vailjglass på var inte helt fel kan jag säga. Jag tipsar er att göra det hemma med så jag länkar till en fint recept.

På söndag är Stephen Lynch med! Wohoo det skall ju bli galet roligt asså! På återläsane, tjooooo!
Kommentarer
Postat av: Tess

Men jaaa... Du fattade fel! Det är ju min huvudsvett jag syftar på! åtta bindestreck parentes =)

2007-06-07 @ 22:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0