Stephen Lynch

Stephen Lynch
Det känns lite overkligt faktiskt. Idag skall jag till stockholm och se Stephen Lynch. När vi såg han för första gången för inte så länge sen. Så sa vi det att vi skulle absolut se han om han npånsin kom till sverige. Men oddsen för det var ju inte så stora. Sen en dag såg vi på ticnet att han skulle spela och vi var ju lite sena med å köpa biljetter. Elelr jo lite sena då vi missade att få VIPbiljetter. Hade vi vart snabba hade vi nog suttit längst fram men nu blir det på nån rad en bit bak. Men det skall bli så galet roligt asså. Å sen röja runt på stan med Carro som guide kommer nog oxå bli nåt att minnas.

Vet du inte vem Stephen Lynch är rekomenderar jag att du googlar han elelr går in på youtube å söker lite. Du kommer nog få dig ett gott skratt i alla fall. Det skall i alla fall jag ha då det snart bär av. Wohooo

see you on the other side!
Kommentarer
Postat av: Carro

Ikväll djävlar blire party. måste bara peppa upp mig lite. är tokigt bakis haha

2007-06-09 @ 14:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0