Studenttider

StudenttiderJa det är studenttider och skolan är slut för denna termin. Hade min sista tenta idag som gick riktigt bra. Känns som jag kan förbereda mig rätt bra inför våra tentor som handlar om mitt ämne. Bildhantering denna gången. Det kändes lika som efter förra på materialtekniken och där fick jag ju nääästan en 5a. Jaja det är bara att vänta och se vad som kommer. Hoppa su så klart på en 5a här med men man skall inte hoppas på för mycket! det är nåt jag lärt mig genom tiderna.

Ja det e ju som sagt studenttider och ikväll blir det ut bland alla nyblivna galna studenter här i stan. Får la se om man kan återuppliva sin egen student kanske. Mins ju inte så mycket av just studentfesten om jag skall vara ärlig. hehe Jaja Grattis till alla er där ute som stått ut i 12 år. Men än är det inte över! Det väntar allt några år till av studier för många av er. mohahaha
Kommentarer
Postat av: Soffan

Tjabba, du hade en jätte fin ko-bakrund tidigare, snälla, snälla skulle du kunna hjälpa mej göra något sådant?

2007-06-08 @ 15:43:20
URL: http://imponerande.blogg.se
Postat av: Vikkan

För en annan var det ju 12 år sedan man tog studenten! *hehe* och jag minns min hur bra som helst! Det var på den tiden jag inte drack sprit överhuvudtaget!
Det gör jag ju inte nu heller men....jag har allt haft två baksmällor iaf! Det är ju alltid något! *blink*
Bär det av hem till mamms och papps nu eller???
Kram Biggsiss Vikkan

2007-06-09 @ 08:24:12
Postat av: Bjömpa

Hehe ja tiden flyger förbi. Var ju ett tag sen för mig med. Hehe sprit som e så gott ;)
Ja det blir snart tanum. men först stockholmo! wohoo..
kram på dig Siss

2007-06-09 @ 09:20:52
URL: http://zitruz.blogg.se
Postat av: Vikkan

Ha det så gott i Stockholm och sup inte bort pengarna eller nått! *asg*
Kram biggsiss Vikkan---igen!

2007-06-09 @ 12:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0