Uppdate v26

StångJag har vart utan dator i nästan 2v. Jag fattar inte hur jag hjar överlevt. Nej jag är inte alls beroende av datorn. Det är den som är beroende av mig. Jag tycker ju synd om min stackars burk som skall stå där i hörnet och inte används. Hade du velat stå där? Nej just d... Ok man har kanske byggt upp hela sitt liv runt datorn och har lite klurigt att klara sig utan den. Jag vet att det är tragiskt men ändå då är det ju så smidigt när man väl har datorn där.

Jaja jag har i alla fall vart hemma över midsommar och är nu tillbaka uppe i folkfeststaden Borlänge. Ja det är ju festival, närmare bestämt Peace&Love. Just i detta nu så strömmar det in foll från både höger och vänster. Sen är det säkert några centerpartister med men det orkar jag inte gå in på.

Men nu kanske ni undrar vad som har hänt när jag var hemma och så. Det har ju hänt lite för mycket för att jag skall orka skriva det här nu. Man måste ju hinna dricka öl med. Men jag kan ju sammanfatta det med några ord: Bad, Sol, Vicks, Nubbe, Sill, Öl, Sms, Fest, PS3, Polare samt Soffliggande.
Det sammanfattar den gågna tiden ganska bra.

Men nu är det dags för att komma in i stämning inför kvällen. Man kan nästan kalla denna kväll för förfesten inför kommande dagar. Det kommer bli galet kul med mycket musik, mycket folk, en del fotande å en del drickande såklart. Jaja skål på er där ute!
Kommentarer
Postat av: KARHOEEE

HAHAH för fan a ta fucking sante!
ses snart sen äre röj i fyra dar! hahah

2007-06-27 @ 17:22:05
Postat av: Vikkan

Sup inte bort kameran nu bro! Den behöver du till bröllopet den 4 augusti! *asg*
Ha det gott med öl, vänner, musik och sommaren!
Kramar i massvis

2007-06-27 @ 18:45:46
URL: http://vikkan76.blogg.se/
Postat av: Tess

Nä, precis! Sup inte bort kameran nu, Bjömpa! Du kommer väl ihåg hur jobbigt det var sist du söp bort den? HAHAHAHA!

2007-06-27 @ 19:36:17
Postat av: Bjömpa!

hehe ja jag lovar å ha kvar den tills dess sis!
Tyst nu Tessan. inte så många som vet om det där ju ;) Saknar dig på festivalen ju!!!

2007-06-28 @ 02:02:46
URL: http://zitruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0