Ännu en dag över

Ja då har man förbrukat ännu en torsdag.
En dag bland alla andra.
En dag som kommer förvinna i mängden.
En dag som saknar nån egentlig mening.
En dag som löses upp bland alla andra.
En dag som i morgon är historia.
En dag som jag bara gjorde det jag själv ville göra.
En dag som saknade några egentliga krav.
En dag som var precis så slapp som jag ville ha den.
En helt underbar dag med andra ord!


Oj va djupt det blev här nu, tillbaka till verkligheten. Jag har inget direkt å säga er denna dag så jag slutar nu.
Kommentarer
Postat av: Carro

En dag vi var på en helt värdelös fest för att ge en helt värdelös present =)
nu ere snart bolagetdags. du MÅSTE läsa min blogg idag. drömde roligaste drömmen haha =)

2007-03-23 @ 15:30:47
URL: http://carolineraden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0