Cast JJ022

Idag blev jag bestulen på 600kr. Eller ja jag fick ju ett par jeans istället då. Dagens tjuvar har bytt skepnad och säljer saker till överpris istället för att bara sno pengarna direkt. Nej men det va la inte så dyrt för ett par jeans faktiskt. Så jag e allt nöjd med mitt köp.

Vart köptes dom då kanske du undrar.. Eller jag kommer säga det även om du inte undrar men jaja. JackNJones då såklart. Men det har du säkert redan räknat ut om du läst min blogg från start.
Jeans TextJeans

























Signatur
Kommentarer
Postat av: Carro

haha, nej för fan. det är skönt att tänka mkt. fast jag har ont i huvet. för mkt tänkade idag tror jag.
det löser vi med vin.

och nej..bokstäverna tar aaaldriiiig sl...

2007-03-08 @ 17:47:51
Postat av: Björn svarar

ja vin e bästa medicinen :D

thihihihi lite roligt va det allt :P

2007-03-09 @ 13:32:09
URL: http://zitruz.blogg.se/
Postat av: Ulrika

nice jeans. Har tänkt lite på hur de såg ut....
Hoppas att de lever upp till förväntan.

Kram Syrro U:)

2007-03-23 @ 22:21:29
Postat av: Björn

Ja e helt klart nöjd med dom! Idag blev dom nytvättade med :D

2007-03-24 @ 00:37:13
URL: http://zitruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0