Fan det e kö till allt nu för tiden...

Pool1Ja då var det dax igen. Att ni aldrig tröttnar på att läsa.

Ja vad har häst sen sisst nu då? Jag har tagit tag i mitt liv. Börjat plugga, städa, tvätta, gå upp tidigt innan tuppen börjat gala och en massa annt.... Som om det kommer hända..
Nej jag e minst lika lat som vanligt. Inget plugg men jag har fan så kul i alla fall. Det känns som om det e huvudsaken.


Pool4

Har köpt en lite rolig bok. Meningen med livet heter den tar upp den frågar och ställer en mängd motfrågor. Köpte den mest för bilderna som är i den då den har roliga djurbilder på varje sida som speglar texten som står där.






Sen har jag lekt lite designer och gjort en logga till en förening här på skolan. eSec heter dom å det e för programmet Digitalbrott & E-säkerhet. Dom hade en idé men Lady Justice som var klockren. Resultatet der ni här till höger.


Pool2
Sen har det blivit lite fotograferande med. Hade med den får å störa mina motspelare och medspelare med ioförsig när vi spelade biljard. Blev några bilder som blev bra i alla fall tycker jag. Men jag försöker mest leka och hitta nya vinklar på allt just nu. Lära mig mer och utvecklas med kameran.

Sen igår va det ju torsdag och då skall man ju festa lite sådär som vanligt. hehe Så det blev lite stillsamt hemma hos polaren Karim här intill. Riktigt trevligt men jag gjorde dock en tabbe. Hade köpt smultronvin.. fy satan så vidrigt. Fick blanda det med det jag hittade för att det ens skulle gå ner. Men ner gick det allt ändå. hehe



Ikväll blir det Bolanch och en liten konsert på d. Skall åter igen se The Deportees och kommer denna gången leka rockfotograf. Fick ju lite insiration från föreläsningen jag var på häromdagen. Emma Svensson från Rockfoto.nu föreläste här. Riktigt intressant faktiskt! Så vi får se om jag får några fina bilder å visa upp här i morrn kanske.
Signatur
Över och Slut...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0