Lättad och svettig...

Ja då var tentan över! Riktigt skönt asså då jag verkligen tror jag har klarat den. Man kan ju hoppas på högre betyg med men det e ju dumt. Lämnade oxå in resterande grejjer till en annan kurs som jag har på g. Så nu skall jag nog inte ha så mycket kvar å göra. Grejjen är ju den att jag verkar sakna poäng å grejjer. Men det löser vi nån annan dag.

Sol sol sol även idag så det fick bli en cykeltur i värmen. Hade ingen klocka med mig men mellan 40-60 minuter på cykel fick bli dagens träning. Alltid nåt i alla fall. Skall ta tag i träningen nu då tröjorna inte är lika löst sittande längre ;) Å snart sommar med ju ;O Jaja det löser sig med tiden.

Nu in i duschen å sen maaat. E hungrig som ett djur.
Kommentarer
Postat av: Karho

va cykelturen nice..? =)
ja soft värre..nu ere slapp på hög nivå som gäller fram till måndag.woaaa

2007-03-29 @ 19:56:54
URL: http://carolineraden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0