Sikken kväll!

Tjo bloggläsare! Undrar vilka som är där ute å smyger omkring å läser egentligen. Man blir ju lite nyfiken. Så kommenterna häcken av er vetja :D

Ja våren har la kommit nu får man la säga ändå. Så efter lite städning och doning igår på dagen så fick det bli årets första öl ute i solen. Den var inte direkt kall så den kunde smakat bättre men det e jävligt dumt å klaga asså.

Igår vart det ju utgång men innan dess hade vi förkrök här hemma. Jag lekte bartender å blandade drinkar till mig själv. Det blev både Piña Coladas och Cuba Libres :D hehe Ja på bilden ser ni en Piña Colada då och i bakgrunden lite hukande folk. Vad e det med tjejer och kameror asså? Man blir ju lessen... Men jag fick invigt min shaker och äntligen även dricka ur mina fina Highballglas.

Sen blev det ju utgång då och det blev att gå direkt till Mongo istället för som planerat till tenoren först. Lika glad e jag för det. Men Det var många som vart helt klart väl förfriskade igår. ;) Väl på Mongo så var det faktiskt kul. Varför vet jag inte riktigt men jag var på så bra humör så :D Träffade lite polare till Karim bl.a. och även lite kompisar som tjocksteffe hade raggat tag på. :P hehe

Vi gjorde ett tappert försök att ta os till S2 men vi var för sent ute. Kön var alldeleds för lång och dom skulle då inte släppa in så många fler heller så det sket sig lite sådär.
Men där utanför träffade jag en riktigt rolig tant. haha satan asså. Jag var där med rickard och hon frågade ifall vi inte kände hennes döttrar. Som om alla gjorde det... Jaja men till slut så sa hon typ att om man skulle välja mellan er två så var det ju jag som gällde helt klart asså. Gav mig samtidigt en ruggig blick asså. :D Får fan rysningar bara av å tänka på det. Men det var ju ändå lite charmigt :D Jag e värsta svärmorsdrömmen tydligen :) haha

Sen gick klockan och det var dags att ge Ronald McDonald lite fickpengar. Så det fick bli krubb på gyllene måsen med Elin, Anna, Steffe å Professorn. Efter det följde jag Anna hem så hon slapp bli våldtagen eller rånad sådär. Känns lite onödigt. Sikken gäntleman man e... :D haha Lika brå å säga det själv :D

Så man kom la i säng runt 3 kanske. Inte illa för en lördag. Men så vaknar man klockan halv 8, elelr ja halv 9 va den ju då för jag hade inte ställt fram den då.. Men vaknar pigg och utvilad konstigt nog. Men det kommer blir en mycket slapp dag med några extra kalorier. Som om man inte fått nog av det ändå. nej nu får jag fan sluta. Hej!
Kommentarer
Postat av: Tjocksteffe

Ja full de va jag:] o kul var det med.. ""Sikken gäntleman man e... :D haha Lika brå å säga det själv :D"" Huh?! det sade la jag så sent som i morse ;P du tog inte tantens msn elleR? (a)

2007-03-25 @ 11:09:52
Postat av: Björn svarar

Hehe Ja det var en härlig kväll asså! Var inte jättenykter jag heller! OBS! Försök inte sparka iväg ett tuggumi i luften när du är full och står på rullgrus ;) Det kan gå illa då :D

Hehe ja du sa ju visst d ioförsig :D blev lite paff å få ett sms så tidigt asså! Eller var nog mer paff att jag var vaken då :D hehe
Hehe nej ingen msn togs heller skall jag meddela ;)

2007-03-25 @ 11:21:29
URL: http://zitruz.blogg.se/
Postat av: Tjocksteffe

hahah justfan det hade jag glömt! (som med allt annat), att du rammla asså, thihi.. mm jag trodde jag drömde elelr gick på droger ellr nått.. itne vatt uppe så tidigt sen någonsin.. hehe fan med, får dra en krogrunda då så kansek vi hittar din tant igen :]

2007-03-25 @ 12:39:15
Postat av: Carro

haha, tanten var roligast :)
fy fan, nästan så man blev lite sugen när man såg din drink där på bilden.
haha

2007-03-25 @ 13:22:12
URL: http://carolineraden.blogg.se
Postat av: Björn svarar

Nej håller mig till 40- och itne 40+... tack :D

Ja men fan en öl ute i solen får det nästan bli :D

2007-03-25 @ 14:39:33
URL: http://zitruz.blogg.se/
Postat av: Elin

jag brukar faktiskt vilja va med på bild, var inte meningen att sätta cidern framför fejjan:P

I framtiden ska jag försöka vara med på alla dina bilder!

2007-03-25 @ 18:30:35
URL: http://tribute.blogg.se
Postat av: Carro

hahaha gratis alkohol resten av livet.
vilka djävla krav.
ge mig en öl o jag käkar bajset! =)

2007-03-25 @ 20:35:38
URL: http://carolineraden.blogg.se
Postat av: Björn svarar

Elin: Låter bra det!

Carro: Haha jag men du gör ju vad som helst för en öl så! :D haha!

2007-03-25 @ 20:40:46
URL: http://zitruz.blogg.se/
Postat av: Anonym

idiot

2007-07-22 @ 01:18:02
Postat av: Bjömpa

Tack! antar att jag e värd det eller nåt.

2007-07-22 @ 03:26:17
URL: http://zitruz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0