Soft fredag!

Ja Fredagen är snart över och sikken rolig dag det blev. Den började med att man vaknade vid 12 tiden av att en granntjej väcker mig å säger att dom sitter utanför mitt fönster å solar ja. Ja så efter en snabb frukost var man ju inte sen att joina dom. låg där i solen några timmar och bara hade det skönt. Sen blev det en sväng in till stan där vi shoppade på bolaget lite. Fick fylla på ölförrådet lite inför kommande partyhelg. Efter det fikade vi lite på kupolen och där hittade jag även en tröja inne på Jack N Jones såklart. :D

Efter denna lilla utflykt blev det grillkväll här hemma med en massa folk. Det blev riktigt party här på kvällen. Jag å Steffe grillade grillspett å grejjer. Det blev riktigt smarrigt till slut och man var på riktgit bra humör hela kvällen! Jag har ju en sån partyhelg framför mig. Dumt å nte vara på bra humör då!


Måste bara visa en liten bild på en buss jag såg igår när jag var ute på promenad. hehe undrar va dom anordnar för resor :D Å vad gör dom i borlänge undrar jag :P

Men nu blir det nog Stockholm Live å sen nån film eller nåt. Peace Out!
Kommentarer
Postat av: jessica

ååå va gott det där såg ut! vill oxå smaka! :D hihi..

2007-03-30 @ 22:58:02
URL: http://jessicaamie.blogg.se
Postat av: Tess

Hahahahahahahahaha! Skönt namn!

2007-03-31 @ 09:33:46
Postat av: ika

tyska porrresor eller?

2007-03-31 @ 10:29:56
URL: http://ikalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0