The Deportees

Ja då var det en ny dag och det innebär att det var en kväll igår. Det blev ju en spelning med The Deportees på Bolanch här i stan. En riktigt bra spelning som vanligt. Detta är ett riktigt bra band helt klart. Pressuppdådet var stort. Det va nästan mer fotografer än jublande publik men vafan. Själv smög jag omkring och lyckades få några bilder i alla fall.

Är riktigt nöjd med två av dom. Den ena är den där man ser en flygande mikrofon. Sångaren börjar snurra med den och den lossar från kabeln. Flyger rätt mot mig och jag lyckas få en bild när den är sådär perfekt i bild. Bilden efter det är hans reaktion när han ser att han inte har nån mikrofon längre.

Sen har vi första bilden där man nästan ser hela bandet. Gitarristen i förgrunden och resterande bakom i lite motljus.

Ja det blev en helt klart lyckad kväll. Är nöjd med mina bilder och jag lärde mig säkert nåt. JO att man kan ha ISO1600. Bruset uppstår ju men det e inte på störande. Inte så sånna här bilder i alla fall.





Signatur
Kommentarer
Postat av: Carro

nice bilder du ;) gillar hans reaktion haha.
björn du råkar inte ha ett gevär med dig här i borlänge. jag vill döda nån!!!

2007-03-17 @ 17:34:57
Postat av: Björn svarar!

tack :P ja den bilden e verkligen äkta :D

hmm nej tyvär.. men kan ju plocka med nästa gång. men jag kan ju fixa det åt dig annars. mot en summa då förståss...

2007-03-17 @ 18:10:44
URL: http://zitruz.blogg.se/
Postat av: Tess

Bjömpa...

2007-03-18 @ 00:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0