Titelfrågor

:: Regler ::
1. Sätt din musikspelare på shuffle.
2. Tryck bara på nästa låt mellan varje fråga.
3. Använd låttiteln som svar på frågan även om det inte stämmer in nån stans.

FUSKA INTE!


How are you feeling today?
The Sounds - Like A Lady
Kommentar: Haha tack för den...

How do your friends see you?
Rhianna - S.O.S.
Kommentar: Räddaren i nöden kanske???

Will you get married?
Green Day - Armatage Shanks
Kommentar: Hmm ja kanske inte stämmer alltid...

What is your best friend's theme song?
Vinylshakerz - One Night In Bangkok
Kommentar: Hmm en partylåt i alla fall!

What is the story of your life?
Loren Talhaoui - Vill Ha Dig
Kommentar: Ständigt på jakt...

What was high school like?
Dallas Superstars - Higher
Kommentar: Hmm kommer inte ihåg att jag var så hög under den tiden...

How can you get ahead in life?
Jill Johnson - When I found you
Kommentar: Hmm vem har jag nu hittat smo skall hjälpa mig med det...

What is the best thing about your friends?
Lindsay Lohan - Ultimate
Kommentar: Ja dom e helt klart ultimata.

What is tonight going to be like?
Dublin Fair - Jamboree
Kommentar: Hehe så kul vet jag inte om den blev ändå.

What is in store for the remainder of this weekend?
Perrra - Vicka på rumpan
Kommentar: Haha Klockren ju!

What song describes you?
Jan Wayne - Stay with me
Kommentar: Mmm jag släpper då aldrig taget.

To describe your grandparents?
Van der karsten - C.R.Y
Kommentar: Hmm ja kan man ju tolka som man vill.

How is your life going?
Markoolio - Sola och Bada I Pina Cola
Kommentar: Hade inte kunnat säga det bättre själv.

What song will they play at your funeral?
Daniel Powter - Give Me Life
Kommentar: Hmm lite sent då kanske?

How does the world see you?
A-Moe - Moviestar
Kommentar: Haha visste la det. ;)

Will you have a happy life?
Tomas Ledin - Hon Gör Allt För Att Göra Mig Lycklig
Kommentar: Se där ja, bara å tacka å ta emot då.

What do your friends really think of you?
Lasse Berghagen - Stockholm I Mitt Hjärta
Kommentar:

Do people secretly lust after you?
Metallica - The unnamed feeling
Kommentar: Ingen som vågar tala om det ne...

How can I make myself happy?
Space Dogs feat. Craft - We Will Rock You
Kommentar: Ja rock funkar ju oftast.

What should you do with your life?
dj lee - fight hard
Kommentar: Ja livet e då ingen dans på rosor.

Will you ever have children?
Lisa Miskovsky - One Dark Night
Kommentar: Haha även denna helt klockren!

PS: Snodde denna från Jessicas blogg. Busigt va...
Kommentarer
Postat av: Carro

Hah det blev ju lite kul på sina ställen.
gör den imorgon när jag lyssnar blandat.
nu äre bara perkele vettu =)

2007-03-23 @ 23:57:18
Postat av: Sandra

Lindsay Lohan? :P

2007-03-25 @ 11:06:41
URL: http://asortafairytale.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0