Uppdate v10

Ja vad har hänt i mitt lilla liv dom senaste dagarna då? Jag antar att du sitter där hemma och funderar över varöfr jag inte skriver så ofta. Eller ja det gör du säkert inte men ändå. Ja vad har hänt denna veckan nu då.. Hmm ja vart skall man börja?? från början kanske tycker du men så roligt skall vi inte ha.

Så jag börjar med vad jag gjorde idag och går bakåt.

Ja idag har det vart en sjukt onyttig dag. Vaknade vid 9 och tvingade mig upp till skolan. Efter den var avklarad satt man och degade lite så snakcade skit med. Sen var det så fint väder så jag tänkte ta en liten promenad. Så det fick bli en omväg hem i alla fall. Kanske en extra väg på 10 min eller nåt. Ja det e alltid nåt :P

Men sen när man kom hem så blev jag övertalad till å besöka McDonalds. Jag var dock inte så svårövertalad. Så sagt å gjort blev det ett besök där. Man kom hem och satt åter igen och bara degade å snacka skit. Sen sulle det käkas pizza och man var ju inte sen å hänga på där heller :( Så just nu känner man sig aningens övergödd.

Jaja det va denna dagen det. Varför var det så svårt å komma upp i morse då? Jo det var ju såklart kårkväll igår. Vad har man annars torsdagar till? Jag var på toppenhumör så den kvällen blev hur bra som helst. Hade förfest både här hemma och hos en polare här brevid. En massa dricka blev det och jag blev en Äkta Go Å gla göteborgpatriot. Snackade massa skit och battlade med stockholmare å grejjer :D hehe Jag var nog ganska dryg med ibland :P men det e baara roligt :D

Fick se när en klasskompis gjorde en seriestripp och färglade å grejjade. Riktigt najs blev det! Nästa vecka har han 400 jubileum. Så då får vi kanske fira lite :P hehe

Men men vad hände på dagen igår då kanske du undrar. Ja det skall jag allt tala om. Men först en konstpause.....







...så det får duga.

Pappersbruk
Ja jag blev ett besök till Kvarnsvedens pappersbruk. Ett studiobesök i skolan asså. För jag läser ju en kurs som handlar om just materialteknik å då lär vi ju oss om hur man gör papper m.m.




Väl på bruket fick jag syn på en liten låda. Å på den lilla lilla lådan stod det en liten liten text. Eller ja så liten kanske den inte va men den va lite rolig ändå. För det var ett företag som heter samma som halva min släkt gör. Wåhlin då asså. Så jag antar att det e nån långväga sak som äger dett företag kanske... Men vad vet jag...



Ja hopp. va hände innan dess då? Ja det hände nog inte nåt sådär jätteroligt. i så fall får jag återkomma och förtälja om det. Ja som ni säkert märkt så har min mörka design hoppat bort. Den skall nog återställas snart men det har ju strulat lite nu när dom bytt en massa grejjer härpå sidan. men förändringar är bara bra så det e bara att bita i den beska citronen och designa om det lite här. Kan varaSignatur gött med lite vitt med ibland kanske...

jaja över och slut
Kommentarer
Postat av: Tess

Haha, ja vecka tio verkar ju har varit fullspäckad för dig! ;)

2007-03-09 @ 22:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0