Utmaningen

Usch jag har blivit utmanad! Hatar kjedjebrev å alla andra sånna där saker men jag får la stå ut med denna då! Men jag vägrar utmana nån annan denna gång då jag vill få ett slut på det. ;) Och så får jag vara lite busig med :P

:: Regler ::
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


:: 1 ::
Jag har förändrats en hel del under senaste åren. Det hör ju kanske ihop med att man blivit lite äldre men det jag tänker på är just att jag har träffat människor och gjort saker själv som stärkt mitt självförtroende. Som för det mesta har vart ganska lågt. Men en sak man lärt sig är att det aldrig är för sent att ändra sig.

:: 2 ::
Jag är Lat! Så e det bara. När jag väl gör saker och lägger energi på det så brukar jag göra det med inlevelse och vill få saker gjorda bra. men för å komma igång med saker så är det e låång process. Som t.ex att man börjar jobba med inlämningsuppgifter sissta dagen eller ibland natten. Vet att jag inte är ensam om det dock.

:: 3 ::
Jag är en systemmatisk person och vill jobba effektivt när jag tar mig an saker. Gillar oxå att effektivisera mycket. Som när jag jobbade på fabrik och fick se hur jag funkade i riktiga sammanhang. Så vill ejag hela tiden pressa mig och se vart gränsen går på vad som kan göras. Baksidan på detta är att allt som jag gör kanske inte är helt genomtänkt alltid utan det skall bara gå fort.

:: 4 ::
Jag har svårt att slutföra projekt jag börjar med. När jag startar nåt nytt har jag hur mycket tankar, idéer, energi och tid som helst. men ganska fort tappar jag dom delarna och börjar på nåt annat.

:: 5 ::
Jag älskar musik. Vad fan skulle man göra utan det? Det finns musik till alla tillfällen. Självklart när man e partysugen. Men musiken hjälper en genom även deppiga tider. Gillar ju oxå att spela egen musik å sjunga.

:: 6 ::
Jag gör det mycket saker i takt. När jag t.ex. är ute och går så håller jag ofta takten på ett eller annat sätt. Speciellt om man lyssnar på musik. Då vill jag gärna ha musik som man kan gå med i takten. Detta gör att om man har varierande låtar så kan man få gå fortare ibland och ibland långsammare för det.

::     ::

Nöjd nu tessan?
Kommentarer
Postat av: Tess

Japp! Nu kan jag sova gott inatt! =)

2007-03-09 @ 23:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0