Våren e nära, om den inte redan är hära!

Tjolahopp i vårvärmen!

Idag känner jag mig ganska glad faktiskt! Det e nog vårkänslorna som börjar krypa fram inom mig. Eller så är det svamparna som jag hade i maten igår kanske. Ja man kan itne lita på vad man får av kineserna här.

I alla fall så var jag i skolan på dagen. Hade ett seminarium där vi fick presentera våra bilder i andra delen av vår kurs vi har just nu. Sen efter skolan gav jag mig ut på årets första cykeltur. Det blev en liten motionsrunda med kameran på ryggen. Stannade till vid några fina björkar och ett litet torn jag hittade här. Jag måste börja komma igång med mitt fotoande igen nu. Det e ju så kul. Å extra kul är det ju när man börjar lära sig mer om både hur man skall hantera kameran och även hur an skall fixa med bilderna i datorn. Träning ger färdighet säger man ju så jag skall försöka ta mig ut å hitta nån bild inte allt för sällan i alla fall.Signatur

Björkarna har jag just nu som skrivbordsundelägg. Det funkar riktigt bra faktiskt. Så nöjd så!

Dagens fråga: Är det fel att älska sig själv?
Kommentarer
Postat av: Tesssssssssssssssssssssss

Nee, det är inte fel, men det är lättare att älska nån annan! :S

2007-03-14 @ 08:33:18
Postat av: Carro

Innan man ska ge sig på att älska andra, ska man börja med att älska sig själv tycker jag.
annars gåre oftast inge bra =)
ha en soft dag!

2007-03-14 @ 11:48:26
URL: http://carolineraden.blogg.se
Postat av: Johanna

haha jaha jag tycker då det är svårt att både älska sig själv och andra hahahah! ps. den fula kinesen i vitt bodde visst här.

Postat av: Tuss

Johanna, jag älskar bara dig, & den röda kinesen så klart!

Men det är ju bra om den vita kinesen bor i ditt kök, för då är det ju lättare för Bjömpa att lägga in en stöt på den röda! Han sa väl att han helst skulle vara tillsammans med henne, eller hur var det, Björn? Fniss!

2007-03-14 @ 12:59:58
Postat av: Björn svarar

Ja visst e det så carro! exakt min tanke!

Hmm ja du tessan.. nu tycker jag att vi aldrig tar upp detta ämne nånsin igen. Vad skulle du välja om du fick välja mellan Sven och Sven ;)

2007-03-14 @ 13:19:24
URL: http://zitruz.blogg.se/
Postat av: Tess

GAAAAH!!! gwgwg (damp) Q: :E* (bonk) osv... (se din msn för vidare information)

2007-03-14 @ 15:42:37
Postat av: Carro

jag trodde vi kom överens om att aldrig mer i helvetet nämna namnet Sven? =S
Aldrig!

2007-03-15 @ 01:10:24
Postat av: Björn svarar

Vadå Inge fel på vår allas Sven. Ok han kanske var lite äcklig, ful, jobbig men han hade ju sin fina rock!!

2007-03-15 @ 01:21:11
URL: http://zitruz.blogg.se/
Postat av: Tess

Rocken som han hade stulit på överskottsbolaget... *himlar med ögonen*

Måste ge dig lite cred för ditt jobbigt dåliga nödrim i rubriken, Bjömpa! Hahahaha!

2007-03-15 @ 09:45:27
Postat av: Björn svarar

Vadååå fint rim det dära :P

2007-03-16 @ 12:06:37
URL: http://zitruz.blogg.se/
Postat av: ika

haha.

2007-03-16 @ 12:34:43
URL: http://ikalainen.blogg.se
Postat av: Tess

Tänkte bara meddela att den röda kinesen också bor i Johannas kök! uhu! =)

+ att du borde uppdatera din blogg, börjar bli lite fullt i kommentarsfältet!

Jag & TS ska fika i eftermiddag, ska du med? tsss

2007-03-16 @ 15:09:55
Postat av: Johanna

hahaha jag har båda fula kineserna i mitt kök, det är bara komma o plocka! jag vill med fika hahaha! ses senare, deportees wiihooo!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0