Bastu är farliga grejjer...

man blir ju så trött.....

Ja gårdagen gick ju inte riktigt som planerat kanske. Vaknade vid halv tolv och typ halv ett satt man utanför tenoren och hade börjat dricka. Det var ju inte där det gick fel utan det var ju planerat. Det var ju en stor festardag för oss alla där och dom hade vart så ambitiösa å hade pooler å grejjer där bl.a. Dom fick ju sig ett besök efter man blivit tvingad/övertalad/halvt misshandlad. Men det var riktigt skönt faktiskt. Det bästa med dom måste ändå vart, och då citerar jag  rickard. -"Nu kan man ju hälla öl på sig själv utan att det gör nåt". hehe
Det var ju inte bara jag som blev offer för badandet utan flertalet personer blev mer eller mindre itvingade av oss som redan hade gått över till andra sidan. Det var lite kuligt.

Det var ju inte jättevarmt så vi tänkte dra hem och basta här på locus. Så blev det med och där satt vi å pimplade i värmen. Hur skönt som helst ju men farligt med. Ett tips till alla där ute är att inte gå å lägga sig i sängen efter man bastat och härjat några timmar. Ja promillet i blodet hjälpte kanske inte till heller utan jag däckade/somnade/lämnade in handuken för att vakna upp halvt förstörd klockan 23. Då var jag inte på lika bra humör för att gå ut. Alla andra trodde jag hade gått upp i rök eller rymt hemifrån eller nåt.

Men festen hade visst fortsatt ändå. Jag som trodde hela världen skulle gå under om jag itne var med. Konstigt det där. Nejdå men hoppas alla andra hade sköjsigt i alla fall. Nu e det snart sommar å härligt. Skål på er.
Kommentarer
Postat av: johanna

jaha så går det när man lämnar familjen en helg ensamma, suck. själv drack jag vodkasmoothies på lidingö... hade hellre druckit vodka i en bastu o däckat hahahaahahahahahahahahahah

Postat av: Bjömpa!

Haha ja allt va ditt fel :P hade du vart här så hade detta aldrig hänt :P hehe Men får ta bastun nån mer gång då så du får däckat du med :D

2007-05-29 @ 12:28:57
URL: http://zitruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0