Fritid, -het, -ktion, -tös, -läggning

Oj oj sikken dag. Började med att jag försov mig lite och fick stressa som en tok till skolan. Väl där hade vi vårt sista seminarium i Bildbehandlingen. Riktigt kul å få se vad hela klassen hade åstakommit och se lite vad folk tyckte om ens bilder med. Det känns kul å se att det finns så mycket begåvning i klassen som det finns.
Efter det så bestämde vi att vi skulle fota grejjer till antagen nere i studion. Så jag fick bokat den och vi drog dit vid 15-tiden. var där i några timmar och knäppte lite över 150kort på en massa prylar.
Dom senaste timmarna har jag suttit och frilagt och valt ut bilder som blev bra. Cykeln nedan var pillig vill jag lova. Men riktigt kul e det ändå när det blir bra.

Kommentarer
Postat av: Neijman

Riktigt snyggt blev det, bra jobbat! ;]

2007-05-30 @ 03:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0