Idol 2007

image193
Ja jag tog ju mig till uttagninga här i borlänge i söndags. Mest som en kul grej då jag inte vill vara med på det hela egentligen men tänkte ju höra va dom hade å säga om en. Å inte minst för att få se pricken i pannan. Från början var det ju även mest för att polaren skulel gå dit. Hon backade till en början ut men tog till förnuft till fånga till slut och gick ju även vidare sen. Skitkul! Grattis! Men av mig blir det ingen Idol å lika glad e jag för det. Fick höra när jag kom hem att jag var en idol här hemma i alla fall. Tack Tessan. hehe

Men det var en kul upplevelse i alla fall och man blev ju lite känsis i alla fall. Se bara HÄR!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0