Lite frössen design

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jag har designat om bloggen igen. Men det finns ju inte så mycket annat å skriva om.

Kan ju göra ett försök för er som tycker jag skriver för lite allmänt skit.
Idag började min dag med att jag vaknade. Kooonstigt va... Sen fick jag väcka TS typ 5min innan vi skulle gå. Nej han kom inte iväg i tid. Jag fick stressa iväg själv istället. Så jag kom allt i tid. Wohoo fan va jag e bra!

Matte några timmar efter det och som kronan på verket Tacobuffe på Tenoren. Fina grejjer det. Var ju tvungen å fira att pengarna trillat in på kontot. Nu är det dax för bolaget dit jag får gå helt ensam då TS redan gått dit ja.... TACKSAMT!!!

Kom på mer förslag till exotiska djur vetja!

PS: Tror bestämt att det har kommit in ohyra på denna sidan som inte gillar teddybears... Bäst å passa sig kanske...
Kommentarer
Postat av: TS

hehe sry! E det läge o fråga hur det går med min randiga orm i lila stövlar fressten? :F

2007-05-27 @ 16:39:59
Postat av: Bjömpa!

Hmm ja du! det var lite klurigt men nån gång så :D

2007-05-27 @ 21:16:05
URL: http://zitruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0