Pluggrädd

Suck varför sitter inte jag å pluggar nu kan man ju undra. Jag har tenta på måndag och fredag nästa vecka men har knappt börjat plugga än. Men det finns ju så mycket annat å göra istället. Var på kupolen förut å käkade brunch med la familja och hade det trevligt. Shoppade loss på lite bling bling med. Halsband och armband i somrig stil. Tänkte ta lite bilder på dessa men det blev mer på mig själv än just sakerna. Ja ja fick två nya profilbilder i alla fall.
image225 image226
Nu skall jag tro det eller ej sätta mig med matten. Har en del saker å klura ut helt klart om detta skall gå vägen. Men jag har ju hela helgen på mig. Haha ja på tal om det så kom jag ihåg den gamla härliga reklamen för LOTTO. -"Men snälla Åke!!!" Haha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0