Småland för fan!

Ja det blev snabba beslut som avgjorde att stefan å jag tog tåget ner mot sydligare bräddgrader. Närmare bestämt Ryssby, Småland. Vi var ju tvugna att hälsa på våra dårar till vänner där nere innan dom tog studenten nu. Det blev en rolig resa men inte fullt så galen som jag hade föreställt mig. Men det e alltid kul å träffa dessa trevliga galningar. Fick ju även träffat ett helt gäng nya folk med.

Första kvällen gick vi till Harry's där nere. Där var det ju inte allt för mycket folk men vi råkade visst få med oss nån filt eller två hem. Men dessa blev ju tillbakalämnade dagen efter... Så kan det gå. Själv fick jag mig ett dopp efter krogbesöket med. Jag lekte lite med några sugrör och lite salt. Det blir inte roligare än man gör det. Men allt som allt blev det ett par roliga dagar som avslutades med att vår allas kära Viktor körde upp oss då det inte kunde gå att få tag i några tågbiljetter. Tack å tack du!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0